نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یووه پیشنهاد را زیاد نمی کند ، ایتوربه یووه را می خواهد !

یووه پیشنهاد را زیاد نمی کند ، ایتوربه یووه را می خواهد !

یوونتوس مذاکره برای بخدمت گیری خوان مانوئل ایتوربه وینگر آرژانتینی ورونا که در ایتالیا مدنظر دو باشگاه یوونتوس و میلان است و گفته می شود سایر باشگاه های اروپایی هم بدنبال جذب او هستند ، را ادامه می دهد .

بر اساس اخبار گاتزتا دلا اسپورت باشگاه یوونتوس برای جذب بازیکن 21 ساله ورونا در حال مذاکره با این تیم است و گفته می شود که مدیران یووه از جمله پاراتیچی ملاقات هایی را با مدیر برنامه و خود ایتوربه داشته است .

طبق اخبار پیشنهاد یوونتوس 23 میلیون یورو است که این رقم با درخواست مدیر ورونا مبنی بر پرداخت 27 میلیون یورو تفاوت دارد . اما گفته می شود که ایتوربه علاقه مند به حضور در تورین است و بنابراین انتظار می رود که یووه نیز برای بخدمت گرفتن او پیشنهاد خود را تا 25 میلیون یورو افزایش دهد .

بر خلاف آنچه که پیش تر گفته شد باشگاه یوونتوس تمایلی برای پرداخت بیش از 23 میلیون یورو برای ایتوربه ندارد و پپه ماروتا در مصاحبه ای کوتاه اعلام کرد که " ما بیش از 23 میلیون یورو برای ایتوربه نمی پردازیم "

این در حالی است که گفته میشد ورونا درخواستی بین 27 تا 30 میلیون یورویی دارد و ممکن است یوونتوس برای جلب رضایت این باشگاه ، پیشنهاد خود را تا 25 میلیون یورو هم افزایش دهد .

اما با این حال و طبق اخبار گاتزتا توافقات نهایی با ایتوربه انجام شده و شب گذشته مدیران یووه با مدیر برنامه های بازیکن آرژانتینی در هتلی در میلان ملاقات نهایی را داشته اند .
گفته می شد که قرارداد یووه با ایتوربه 5 ساله ، 1.5 میلیون در هر فصل به علاوه پاداش است .

بر اساس اخبار اسکای اسپورت مدیران یووه هنوز هم برای بخدمت گرفتن ایتوربه در حال تلاش هستند . اما با این حال گفته می شود که یوونتوسی ها به هیچ وجه بیش از 26 میلیون یورو برای ایتوربه نمی پردازند و این در شرایطی است که ماروتا امروز اعلام کرده بود سقف پرداخت باشگاه یووه برای ایتوربه 23 میلیون است !

گفتنی است که باشگاه میلان هم بشدت بدنبال جذب ایتوربه است و حتی حاضر است 28 میلیون برای این بازیکن 21 ساله پرداخت کند ، اما ایتوربه علاقه مند به حضور در تورین و پوشیدن لباس یوونتوس اسـت .
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: